wtorek, 19 września 2017

Zdjęciowy mix



Ostatnio brak mi czasu na podróżowanie, więc zwiedzanie jakichkolwiek miejsc musi przesunąć się w czasie. Mam nadzieję jednak, że nie na długo i że niebawem uda się gdzieś z aparatem wyskoczyć. Nie chciałam jednak zaniedbywać bloga i pozostawiać moich czytelników w niepewności. Tak, więc dziś chcę pokazać Wam kilka ujęć, które udało mi się w ostatnich dniach "ustrzelić". 

1. 
Motylek Rusałka Pawik


 2. 
Pszczółka


 3. 
Pszczółka w innym ujęciu


4.  
Konik polny


5.
Patrząc sobie w oczy


6.
Nie ma to jak odrobina nektaru


7. 
Konik polny po raz kolejny


8.
Rusałka Pawik w dużym zbliżeniu. Nawet się nie spodziewałam, że motyle te są tak piękne. 


9. 
Rusałka Pawik delektuje się nektarem z aksamitek ogrodowych


10.
Grzybobranie  


11. 
Stratocumulus wieczorową porą


12. 
Zachód słońca


13. 
Kolejny zachód słońca


14. 
Płonące niebo
 

15. 
Tęczowe piórko w pajęczej sieci



Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. super zdjęcia! ;)

    http://errorkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyszły pięknie ;) Mnie najbardziej podobają się te z owadami - z doświadczenia wiem, jak trudno to złapać i uchwycić, bo to ruchliwe stworzenia są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem szalenie trudno zrobić im jakiekolwiek zdjęcie. Ale uczy to niebywałej cierpliwości, spokoju i opanowania.

      Usuń

Dziękuję, że tutaj jesteś. Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza.
Drogi Anonimie podpisuj się swoim imieniem, pseudonimem, inicjałami chociaż. Lubię wiedzieć komu odpowiadam.