wtorek, 5 lutego 2019

Powrót niebawem





Zaczynam od przeprosin. Ostatni czas był dla mnie mega wymagający i zaniedbałam bloga na całego. Problemy z komputerem niestety uniemożliwiły mi kilka spraw, jak już wyszłam na prostą ( tak mi się wydawało) dysk zewnętrzny padł i wszystkie zgromadzone na nim zdjęcia niestety zrobiły się nie do odzyskania. 

Pracuję nad aktualnie nad paroma artykułami, więc mam nadzieję, że wytrzymacie jeszcze do końca tygodnia. Planuję, aby nowy artykuł pojawiał się co dwa tygodnie. Częściej niestety nie dam rady. Może jak zrobi się cieplej za oknem i skończą się mieszkaniowo-przeprowadzkowe sprawy uda mi się po nadrabiać ilość artykułów, tak na wszelki wypadek aby były na zapas. 

Chętnie też dowiem się o czym chcielibyście poczytać. Może znacie jakieś warte odwiedzenia miejsca?? W maju będę się wybierała znowu, jak co roku w okolice Białegostoku. Zaproponujcie jakieś ciekawe miejsca, które mogłabym wtedy odwiedzić. 
Tak, wiem, do maja jeszcze trochę czasu, ale muszę zaplanować to tak, aby w 4 dni się ze wszystkim wyrobić. Myślę, że będę miała do dyspozycji auto, więc nie będzie problemu z dojazdem. Myślę, że okolice 50 km od Białegostoku będą ok. Czekam w takim razie na Wasze propozycje i do usłyszenia niebawem. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tutaj jesteś. Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza.
Drogi Anonimie podpisuj się swoim imieniem, pseudonimem, inicjałami chociaż. Lubię wiedzieć komu odpowiadam.